fredag 13. mars 2009

1 UKE - OPPSUMMERING

KONKLUSJON 1-UKE
Det jeg har klart å oppnå etter 1uke med drømmedagbok-føring er bare positivt =)
Merker at jeg husker en ekstremt høyere andel av drømmene mine! =) Dette er kjempegøy! Jeg drømmer så mye rart, og da er det veldig morsomt å gå tilbake i senere tid å se på alt det rare det er jeg har drømt.
Har også hørt litt med andre, og det virker som jeg husker veldig mange detaljer fra drømmene mine nå :) Det er vanlig å bare huske hovedtema i drømmen. Jeg kan derimot skrive detaljer som at godteriet jeg ville bytte kostet 4.50kr :P

MEN
Jeg kommer jo ikke noe lenger enn dette... Jeg har ikke akkurat fått noe lucid dream enda :(
Det virker egentlig ikke som jeg kommer til å få det heller... Eneste resultatet så lang er at jeg har begynte å huske hva jeg drømmer når jeg våkner...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar