fredag 13. mars 2009

Natt 7 Fredag06.03 - Lørdag07.03

Jeg og et par andre var på tur ute i skogen. Var vinter (følte ikke noe kulde, tror sånne følelser blir en del redusert i drømmer). Vi kom til et lite hus som vi gikk inn i (ligner veldig på det som vi har i skogen hjemme hos meg). Jeg er derimot ikke sikker på hva vi skulle der. Vi blei oppdaget når vi gikk inn ditt. Hva som så skjedde er jeg ikke helt sikker, men endte med at "vi" som nå var Arild meg og Ødegården (fra troppen) skulle på aketur! :D tror også søsteren min var med, men litt usikker.
Vi aket en tur eller 2 ned bakken, så gikk vi. Vi hadde alle fått våte sokker, så vi gikk inn i en annen hytte som vi tilfeldigvis fant :P Også her blei vi tatt! :O Bonden kom og kasta oss ut :(
"vi" var nå plutselig Torkild, snorre og noen flere + noen finsker (wtf???). Tror vi var inni hytta igjen, og torkild presterte å overkoke pølsene så mye at de sprakk med et høyt smell. Da blei det fest i hytta! xD
Først var det litt drikking som jeg ikke husker så mye av. Så fant jeg en slush-masking i hjørnet. Denne gikk bort til hele tiden :P (digger slush! ^^ :P) Til slutt fikk jeg beskjed om at jeg ikke fikk lov! :(
Så traff jeg på ei venninne, som jeg egentlig ikke ville treffe der og da, fordi jeg heller ville snike emg bort for å ta mer slush, og hu hindra meg litt i det kan du si :P
Vi stod å snakka en del sammen. Det hold i mellomtiden på å bli tomt for slush! :S
Tokk et glass vann og satt glasset på gulvet. Den klarte jeg selvfølgelig å velte, husker ikke helt hva som skjedde,men tror hu jeg prata med gikk for å tørke opp. Dette var jo en suveren annledning for meg for å stikke fra hu :P (uff da =/ )
Jeg gikk tilbake til der slush-maskinen hadde vært, og der var det nå et biljardbord. Det var noen mafia-utsende folk som spilte, så jeg så på litt før jeg fikk spille mot noen andre. Var et skikkelig merkelig bord, for den kula som egentlig skal være hvit, var nå knøtt liten! OG den var stripa! xD Nå blei det plutselig turnering ut av dette. Jeg vant kampen jeg hold på meg, også måtte jeg vente dritlenge på at det skulle bli min tur. Så jeg arrangerte en eller annen form for drikke-konkuranse (ikke alkoholholdig drikke). Blei plustelig min tur, når noen var helvveis inne sin runde. Folk ville jeg skulle skynte meg, for nå ville de hjem. Folk drev fortsatt på med drikkeleken min, som var nokså merlig :P Det var da en liten gruppe folk som satt lent over en vannspreder som stod på gulvet, og skulle drikke alt som den spruta ut! (wtf!!xD)
Så våkna jeg...

Blei ganske våken av å skrive alt dette kl 08 på en lørdag morgen, men jeg fikk sove igjen til slutt. Drømte masse nytt nå også, men tenkte jeg allerede hadde skrevet så mye at jeg ikke gadd å skrive det nye også.
WHAT A DREAM!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar