torsdag 5. mars 2009

Natt 4 02.03-03.03

Våknet 01.30 Husker at jeg hadde drømt noe, men klarte ikke huske hva :(

Våknet 05.00... Dette var virkelig mye snodig drømming :S :P
Var på hotellet jeg bor på, men var litt stress med hvor jeg skulle sove. Endte med at jeg sov i telt i hagen hjemme. Så var jeg plutselig inne i huset. På det gamle rommet til søstra mi, og stod forran speilet og prøvde å få på meg en BH, og få den til å få puppene mine til å se størst og best mulig ut. (xD) nå har ikke jeg veldig store pupper... så dette viste seg å være en vanskelig jobb.
-- -- (kanskje dette var første gangen jeg våkna????, for resten av drømmen henger veldig lite sammen med dette)

Så var jeg tilbake på hotellet eller no... og skulle ta heisen ned.. men det viste seg at det var så fult i resepsjonen, at de blokket for heisen..så da måtte jeg ta heisen opp igjen. Så var det å hompe hele veien ned fra 4. etg ned på krykker (går på krykker om dagen).. gjett om jeg blei happy da a -.-
(dette var en skikkelig rotete drøm assa)
Så var jeg på jobb... *sensurs* (som er 30-40år gammel, og som jeg syntes er skikkelig MILF... hu har skikkelig utstråling, og jeg er bare litt betatt av hu ^^ :P ) satt i stolen til 2. års lærlingen på jobben. Jeg var litt deppa, og hu sa "da får jeg vel la være å vente med dette til i morgen da", også kysset hu meg, samtidig som hu tok hånda si et eller annet sted (er virkelig ikke sikker, men var ikke ned buksa),... damn det var godt ^^ :P

Så dro vi til slottet (dette var skikkelig rotete assa :P) Skulle ta bussen dit... (Mulig det var da jeg prøvde å ta heisen ned i resepsjonen) Skulle ta bussen med min barndomsvenn andreas, men vi klarte å ta feil buss.. Fikk busssjoføren til å kjøre tilbake til slutt.. Slottet minnet mye om addams family-slottet... Så våknet jeg av alarmen...
-----------------
Hva jeg har lærte denne natta:
At det å skrive ned drømmer kan være skikkelig vanskelig.. Det jeg har skrevet i drømmedagboka er skikkelig rotetet, og var ikke så lett å få ned her. Ting kommer gjerne til deg baklengs. Husker først det siste som skjedde, og når jeg begynner å skrive, så kommer resten dettende ned.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar