lørdag 28. mars 2009

Natt 17 19-20.03

Laaaang drøm.
Var krigen, og jeg var blant elite folka. husker ikke alle detaljer, men drev å svømte fra kloaksslokk til kloakslokk, for å ikke bli sett. Jeg ofret meg i slutten og holdt pusen så lenge at jeg druknet...
Men så levde jeg igjen! Kom frem der jeg skulle. Der var det ei heit dame som tok i mot meg. Det var i nærheten av en peacemaker avdeling (wtf! xD). Når vi var på vei opp med heisen sa hun at hun kom til å drepe meg, men hun kunne godt suge meg litt først. Hu sugde meg litt først, men så tror jeg hu satt en sprøyte i den høyre testikkelen min samtidig. Så vet riktig ikke helt hva det var lammet meg helt, digg var det ihverfall (^^ :P). Da jeg våknet var jeg enda ømm i den samme testikkelen hu satt sprøyta i, og sugde på.
-
Drømte mer før dette, men husker ikke hva det var. Kanskje fordi denne drømmen egentlig var syyykt lang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar