torsdag 5. mars 2009

Natt 6 04.03-05.03

Våknet 05.50 (skulle egentlig stå opp 06.10)

Jeg var på nordby supermarked (som egentlig ligger i sverige, 1mil fra svinesund?), bare at det nå lå i hjembyen min. Akkurat ved togstasjonen, der jeg har jobbet før (som er en vanlig matbutikk). Gamle sjefen min var der.
Jeg hadde fått feil godteri, og var der for å prøve å bytte dette. Det jeg egentlig skulle ha var en sånn cracker-sak(flat, lang sak...litt pulver inni), til 4.50kr (ihverfall så kostet den det i drømmen min!)
Samboeren til søstra mi var også der. Han skulle bytte/ha ny, stein på stein-øksa si (vi har en gang funnet en steinøks i hagen). Jeg husker at jeg stusset på dette, men da jeg fikk kjenne på stein-eggen så kjente jeg at den var veldig skarp.

Det var ikke lang kø... men det tok siiiiinsykt lang tid.. Det var ei gammel dame forran oss i køen som skulle kjøpe nøyaktig 2kg brokkoli eller kål eller noe lignende.. Gamle sjefen blei jo da løpende frem og tilbake fra kassa og grønnsakshylla for å fylle opp og ta ut, så det blei akkurat 2kg. husker den havnet på 2.2kg, men det var ikke bra nok nei!
Husker ikke helt.. men tror jeg blei så lei av å vente på den sinnsykt treige dama at jeg ikke gadd å bytte godteriet mitt, og heller våkna :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar