fredag 13. mars 2009

DAG 7 FREDAG 06.03

Det har blitt rot i datoenen -.-
Dette skyldes at jeg ikke begynte å skrive ned drømmene mine med en gang.. så de 2første nettene jeg drømte så mye rart (som kanskje bare var 1nat??? :P) er... ja..skjønner ingenting, hadde jeg skjønte noe av rotet så hadde jeg ryddet opp istedenfor å skrive at jeg hadde rotet til datoene. Har prøvd i 30min nå uten resultat.. så ihverfall... dette er riktig..
---
---
Skrev masse logg. Ryddet i datoer og sånt.. Fikk også bytta blekk-penn. den andre skrev så tykt (1.5mm). Den blekkpennen jeg har nå skriver ikke like fansy, men er helt sykt god! Den er mer politlig og bedre enn en vanlig penn! :O og denne var pappa sin for 30år siden! :P

Denne dagen fortalte jeg også fettern min om eksprimentet mitt. Han ville selvfølgelig ha sånne drømmer han og, og skrev straks en lapp som han gikk å så på resten av dagen. Tror ikke han så på den mer enn den ene dagen :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar