tirsdag 24. mars 2009

OPPSUMMERING 12 dager

I løpet av denne tiden har jeg blitt MYE MYE (osv) mye flinkere til å huske hva jeg har drømt! Noe jeg syntes er veldig gøy =)
Jeg har gått sånn ca fra å huske 1 drøm i uka, til å huske nærmere 5! :O
Det er sinnsykt gøy, for man drømmer så mye sprøtt! :P Spesielt morsomt er det å lese igjennom siden å lese alt det rare man har drømt :P. enda morsommere, og flauere er det å lese det for noe! xD
---
Når jeg våkner om morgenen så føles det veldig ut som om jeg har deltatt i drømmen. Jeg klarer derimot fortsatt ikke å forstå dette mens jeg drømmer :(
Tror jeg har oppfattet det / fått mistanke om det et par ganger, men dette skyldes muligens bråk når de andre står opp. I så fall så er jeg jo ingen vei :/
Disse gangenen har jeg bråvåknet. Dette kan være fordi jeg prøver å gjøre meg bevist i drømmen. så istedenfor å ta det med ro å kontrollere drømmen, så våkner jeg. Eller det kan jo være fordi jeg har blitt vekket av bråket på rommet.
Jeg sover veldig lett, bare en på rommet står opp så kan jeg våkne av det :(
---
Jeg må prøve å instille meg mer på at jeg ikke skal våkne når jeg merker at jeg drømmer, men at jeg heller må fortsette å sove. Kan jo være jeg er så oppspilt på tanken av at jeg har merket at jeg drømmer at jeg våkner av det??? :p
-
Jeg har en følelse av at "tingen" som jeg har refferert til et par ganger, ikke vil fungere på meg (ihverfall per dags dato) fordi det vil også gjøre meg bevist på at jeg drømmer... Og hva skjer da.. jo, da våkner/vekker jeg meg :(
---
De neste nettene skal jeg prøve å fokusere mer på at jeg skal slappe av hvis jeg merker at jeg drømmer.
Jeg skal også begynne å innstille meg mer på at det snart er "drømmetid", så jeg kanskje har litt større sjangs for å merke at jeg drømmer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar