onsdag 25. mars 2009

Natt 14 13-14.03

Jeg hoppet ned trappa og overrasket Snorre med et besøk! Vi prata en del. Før vi måtte finne ut hva vi skulle spise.Også snakka vi en del julebrus. og om jeg skulle drikke øl eller julebrus. Snorre hadde allerde en pizza i ovnen (en bolle i ovnen? xD), og pga alt praten av jeg 17min på etterskudd. Tok en del halve pølser i en pose og gikk å puttet disse i ovnen. Da hørte jeg Vigdis og Bjørn prate om jeg skulle være med å se film. Så ropte jeg at det skulle jeg...

Var litt "superagent" på rømmen.
Jeg blei "satt opp" (frama/satt i en felle) så det så ut som jeg drepte en i kaldt blod.
Det ble en heftig biljakt rundt en grus-fotballbane som var dekket av is.
Det hele ble filmet som en action-film. Lara Craft var også med i jakten på meg. Tror det hele var blitt en filminnspilling. Hu kjørte rundt i en buggy-bil og flashet puppene sine til meg (wtf!. Dette minnet nesten om marikart eller no ass!) Når det hele var over så tagget jeg henne i filmen på facebook.
---
Gikk på do 07.00
---
Var i skogen med et fjasas litt rundt. også blei det demonstrasjon i bygda for at de skulle få noe fritidssenter/noe å gjøre. Så de (blant dem, gamle musikk-lærern min) gikk å trasket rundt i rundkjøringa å plaget billistene med dette. Så delte de ut poteter til alle så vi kunne skrelle. Den poteten jeg fikk, fikk jeg ikke LOV å skrelle! :O
Så gikk vi tilbake inn i skogen. Da var det plutselig blitt et kappløp om å gjøre et oppdrag først.
Vi hadde også mutanter på laget. Han ene kunne bli til mange flaggermus, og tilbake til menneske igjen.
Var en til som hadde krefter, men husker ikke hva disse var.

Så studerte vi kartet og fant ut at vi skulle gå til venstre ned bakken. Da så vi bussen vi skulle fylle opp. Noen løp ned, mens jeg kom litt etter pga problemer med kneet (som jeg har fortsatt). Vi begynnte å binde all bagasjen vi hadde på bussen. Så kom det flere lag og begynnte å lesse inn deres egene ting. Stine hansen fra troppen var en av dem. Så fikk vi orde om at alt måtte lines likt, så det var lett å se hvilke lag som evt hadde mistet noe.
Så kom den en svær skapning som minnet mye om supermario og sparket bussen giennom lufta!
Når vi landet spurte jeg han hvorfor i helvete han gjorde det. han sa han bare ville vite hvordan det var å sparke noen i balla... så jeg sparket han hardt tilbake! (i balla selvsagt).
Så ble det et hull i bakken, der alle de andre datt ned. Jeg tittet ned og så at det var et stort laburint-brett.. også fikk jeg med meg at det var masse regler for hvordan vi skulle komme oss ut derfra, men det var så sinnsykt koplisert at jeg ikke orket... så da våknet jeg heller.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar